På denna webbplats används cookies som gör att webbplatsen fungerar bättre.

Jag accepterar

Sök jobbet
1 Lediga jobb

Backend-utvecklare C#.NET till Telia ACE Knowledge, Stockholm

Vill du vara med och utveckla framtidens sömlösa kundmöte genom spännande produkter i nya teknologier? Är du en vass utvecklare inom C#.NET redo för nya utmaningar i en roll där du både får utvecklas och bli del av ett mindre team? Då är detta rollen för dig!

Om tjänsten
Som utvecklare kommer du att tillhöra ett mindre produkthus inom Teliakoncernen som arbetar med utveckling av smarta kunskapsbas-plattformar. Produkthuset är sprunget ur bolaget Humany som under åren utvecklat en AI- och datadriven kunskapsbas-plattform med tillämpningar inom området automatiserad kundsupport och som idag används av många välkända, ledande företag i Norden. En del av denna plattform, där också denna tjänst har sitt fokus, består i smarta chatbottar som börjar bli en viktig del i arbetet att erbjuda självbetjäningstjänster i kundmötet. Humany köptes upp av Telia för cirka två år sedan och man kan genom förvärvet idag erbjuda kunderna hela sviten av verktyg för det sömlösa kundmötet. Teamet består av femton medarbetare varav tio av dessa arbetar i utvecklingsteamet. Idag är man en snabbfotad framåtriktad enhet med starka resurser i ryggen som ska fortsätta utveckla användarvänliga produkter till marknaden.

Som utvecklare kommer du både att arbeta med förvaltning och nyutveckling av funktionalitet i produkten. Du kommer även få möjlighet till egen utveckling där du får vara kreativ, testa ny teknik och hitta nya innovativa lösningar.

Tjänsten är placerad på Telias huvudkontor i Solna med direkt närhet till kommunikationer, träning och trevliga lunchrestauranger. Telia arbetar sedan en tid tillbaka aktivitetsbaserat och satsar stort på att vara en modern arbetsplats avseende alltifrån tekniska lösningar till mycket förmånliga anställningsvillkor som främjar en god balans mellan arbete och fritid.

Är det här du?
För att vara framgångsrik i denna roll vill vi att du har erfarenhet av C#, .NET Framework och JavaScript. Vi vill också att du ska vara bekant med principer kring:

  • Continuous integration
  • Practices and patterns

Vi ser det meriterande om du är bekant med följande:

  • Azure, AWS eller liknande
  • .NET Core
  • Kubernetes, Docker
  • Bash, Powershell eller något annat script-språk
  • AngularJs
  • NodeJs

Vi ser gärna att du är i början av din karriär men vill att du har minst ett års dokumenterad erfarenhet av att arbeta som utvecklare med ovan teknologier, har du mer erfarenhet är det givetvis en fördel.

Utöver detta uttrycker du dig väl i svenska och engelska i både skrift och tal.

Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper. Vi söker efter dig som självgående och som har ett stort intresse för både ny teknik och är en engagerad, kommunikativ medarbetare som gärna delar din kompetens.

Vill du veta mer?
I denna rekrytering samarbetar Telia med Level Recruitment. Vänligen sök tjänsten genom att klicka på ”Sök jobbet”-knappen här intill. Vid frågor vänligen kontakta rekryteringskonsult Carolina Eskengren på 08-120 50 427. Urvalet av ansökningar sker löpande. Välkommen in med din ansökan!

Sökord: .net, C# IT, utvecklare, team lead, teknik, AI

Om Telia Ace
MAKING CONVERSATIONS FLOW
Telia ACE är en plattform för sömlösa kundmöten och smarta konversationer. Med hjälp av inbyggd intelligens ligger ni steget före i varje kontakt – och historiken följer med. Telia ACE har alla funktioner för ett effektivt kundmöte online, från smart FAQ och chattbot till live video. Kundkonversationer styrs via alla kanaler till rätt svar eller en person med rätt kompetens. Det är lika enkelt som det är effektivt.

ACE KNOWLEDGE
ACE Knowledge är en AI- och datadriven kunskapsbas och källan till information för chattbot, smart FAQ och det interna kunskapsbehovet för hela företaget.


Kontaktperson Carolina Eskengren 08-120 50 427
Tjänstens omfattning Heltid Anställningsform Tillsvidareanställning Placeringsort Solna

Om Telia Ace
MAKING CONVERSATIONS FLOW
Telia ACE är en plattform för sömlösa kundmöten och smarta konversationer. Med hjälp av inbyggd intelligens ligger ni steget före i varje kontakt – och historiken följer med. Telia ACE har alla funktioner för ett effektivt kundmöte online, från smart FAQ och chattbot till live video. Kundkonversationer styrs via alla kanaler till rätt svar eller en person med rätt kompetens. Det är lika enkelt som det är effektivt.

ACE KNOWLEDGE
ACE Knowledge är en AI- och datadriven kunskapsbas och källan till information för chattbot, smart FAQ och det interna kunskapsbehovet för hela företaget.

Backend-utvecklare C#.NET till Telia ACE Knowledge, Stockholm

För att söka tjänsten, fyll i uppgifterna nedan. Tveka inte att höra av dig till oss om du har frågor eller funderingar. Lycka till!
{{file.name}}