Vill du arbeta i en internationell miljö?
Till vår uppdragsgivare söker vi nu en systemförvaltare Agresso till deras kontor i centrala Stockholm. Business Sweden erbjuder dig en spännande roll där du får möjlighet att ta stort ansvar och utvecklas med organisationen.
Arbetsuppgifter och tjänsten
Som systemförvaltare på ekonomiavdelningen har du ett samordnande ansvar för systemet genom att vara länken mellan verksamheten och IT gällande drift, stabilitet och underhåll av Agresso med tillhörande system.
Exempel på arbetsuppgifter:
Erfarenhet, utbildning och person
Du har minst 3 års erfarenhet av systemförvaltning samt har djupa kunskapar inom Agresso. För att passa i rollen krävs att du är väl förtrogen med processer på en ekonomiavdelning samt har erfarenhet av utvecklings- och implementationsprojekt. Rollen kräver ett intresse
av IT-system och verksamhetsutveckling samt kunskaper inom SQL.
Det är meriterande om du har en akademisk utbildning inom ekonomi. Goda kunskaper i svenska och engelska är en förutsättning för rollen. Eftersom du kommer samarbeta med kollegor i 50 länder är det också en fördel om du har erfarenhet av en global organisation.
I denna rekrytering värderar vi dina personliga egenskaper högt. Vi söker dig som är ansvarstagande, självgående och som har förmågan att leda projekt. Vidare är du utåtriktad och lyhörd samt har kommunikativa färdigheter i tal och skrift. Vi söker efter dig som är nyfiken och håller dig uppdaterad på systemförbättringar och som kan föreslå fortlöpande förändringar.
Tjänsten är placerad på huvudkontoret i centrala Stockholm.
Om Business Sweden
Business Sweden is a global consultancy organization with approximately 500 colleagues working in 50 countries. We all share the same passion – creating maximum value for Sweden. Business Sweden’s purpose is to help every Swedish company to reach their full, international potential and help companies abroad to reach their potential by investing in Sweden. Through our consultancy services we offer our customers strategic advice and hands-on support in their international growth and establishment.
Business Sweden is owned by the Swedish Government and the industry, a partnership that provides access to contacts and networks at all levels. Business Sweden was founded on the first of January, 2013, by a merger of the Swedish Trade Council (Exportrådet) and Invest Sweden.
Om Business Sweden
Business Sweden is a global consultancy organization with approximately 500 colleagues working in 50 countries. We all share the same passion – creating maximum value for Sweden. Business Sweden’s purpose is to help every Swedish company to reach their full, international potential and help companies abroad to reach their potential by investing in Sweden. Through our consultancy services we offer our customers strategic advice and hands-on support in their international growth and establishment.
Business Sweden is owned by the Swedish Government and the industry, a partnership that provides access to contacts and networks at all levels. Business Sweden was founded on the first of January, 2013, by a merger of the Swedish Trade Council (Exportrådet) and Invest Sweden.