Sök jobbet
1 Lediga jobb

Drivande Konsumentsupport på tidsbegränsat uppdrag till Scan Sverige, Stockholm

Vill du vara med och forma framtiden för Scan Sveriges konsumentsupport? Brinner du för att effektivisera processer och skapa struktur? Har du ett genuint intresse för kundnöjdhet och drivs du av att hitta lösningar? Då kan detta vara din chans att göra skillnad på riktigt!

För ett spännande tidsbegränsat uppdrag på 6-8 månader söker vi nu dig som vill komma in och utveckla Konsumentsupporten för Scan Sverige. I denna roll kommer du att ha ett stort inflytande och en central position där du får arbeta med både konsumentdialog och processutveckling. Genom att hands on arbeta som konsumentsupport skapar du dig en bild av vart Scan Sverige står och vad som kan utvecklas för att göra konsumentdialogen ännu bättre. Är du rätt person att göra en spjutinsats för att lyfta funktionen till nya höjder? Då kan det här vara något för dig!

Scan Sverige är landets ledande kött- och charkuteriföretag och är stolta över att ha över 100 års erfarenhet av att tillverka god, hälsosam och ansvarsfullt producerad mat. Med våra välkända varumärken, Scan, Pärsons och Bullens, och genom kraften hos våra medarbetare och leverantörer leder vi utvecklingen till en ökad och mer hållbar svensk köttproduktion. Det finns flera anledningar varför det är intressant, roligt och utmanande att arbeta hos oss. Det främsta är att vi som arbetar på Scan Sverige är ett gäng som präglas av samarbete, stimulerande arbetsuppgifter och en spännande produktportfölj. Vår gemensamma kraft ger oss världens möjligheter.

Om tjänsten

Vi söker dig som vill axla en nyckelroll i att ta Scan Sverige konsumentkontakt till nästa nivå. Som ansvarig för konsumentdialogen kommer du att ha ett tidsbegränsat och unikt uppdrag där du får kombinera slutkonsumentkontakt med processförbättringsarbete. Du kommer att vara spindeln i nätet och ha en central roll i att säkerställa att Scan Sverige kunder får den bästa möjliga servicen. Fokus ligger på att hantera slutkonsumentärenden på ett professionellt och lösningsorienterat sätt.

I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:

  • Jobba aktivt för att Scan Sveriges konsumentsupport fungerar bra och att konsumenters ärenden bemöts via telefon eller mejl.
  • Identifiera och analysera förbättringsområden i Scan Sveriges konsumentsupportprocesser.
  • Utveckla och implementera nya rutiner och processer för att effektivisera arbetet.
  • Samarbeta med andra avdelningar för att säkerställa ett smidigt informationsflöde.
  • Arbeta proaktivt med att förbättra och uppdatera våra mallar och rutiner

Du kommer rapportera till Scan Sveriges Kommunikationschef. Det är ett tidsbegränsat uppdrag på 6-8 månader med placering i Stockholm. Scan Sverige tillämpar hybrid work policy med viss möjlighet till hemarbete.

Är det här du?

Vi söker dig med minst fem års erfarenhet av en liknande roll inom kundsupport och service. Du har erfarenhet från FMCG eller livsmedelsbranschen och har dokumenterad erfarenhet av att arbeta med processförbättringsarbete och att driva förändring. Du har en god IT-och systemvana och kan snabbt sätta dig in i nya system. Du har en god kommunikativ förmåga, både muntligt och skriftligt, i svenska och engelska.

Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper. Du är en engagerad, serviceminded och strukturerad person med förmåga att självständigt driva ditt arbete framåt. Du har lätt att bygga relationer med både interna och externa intressenter och har förmågan att kommunicera med alla oavsett roll och funktion. Slutligen söker vi en idérik och initiativtagande person som brinner för att bidra med utveckling och förbättringar.

Vill du veta mer?

I denna rekrytering samarbetar Scan Sverige med Level Recruitment. Vänligen sök tjänsten genom att klicka på "ansök"-knappen här intill. Vid frågor vänligen kontakta rekryteringskonsult Christian Smith på 08-120 5 400 eller Susanna Hörler på 08-120 50 420. Urvalet av ansökningar sker löpande.

Välkommen in med din ansökan!

Om företaget

Scan Sverige är landets ledande kött- och charkuteriföretag. Tillsammans med våra 1 800 medarbetare och 6 000 samarbetsgårdar utgör vi en samlad kraft för framtidens köttproduktion. Genom vårt hantverk och omsorg om hela värdekedjan levererar vi dagligen lokalproducerad och välsmakande mat till hela landet – samtidigt som vi skapar möjligheter för ett livskraftigt och självförsörjande Sverige. Med våra välkända varumärken Scan, Pärsons och Bullens och den gemensamma kraften hos våra medarbetare och leverantörer leder vi omställningen till en ökad och mer hållbar svensk köttproduktion.



Kontaktperson Susanna Hörler
Tjänstens omfattning Heltid Anställningsform Placeringsort Stockholm
Om företaget

Scan Sverige är landets ledande kött- och charkuteriföretag. Tillsammans med våra 1 800 medarbetare och 6 000 samarbetsgårdar utgör vi en samlad kraft för framtidens köttproduktion. Genom vårt hantverk och omsorg om hela värdekedjan levererar vi dagligen lokalproducerad och välsmakande mat till hela landet – samtidigt som vi skapar möjligheter för ett livskraftigt och självförsörjande Sverige. Med våra välkända varumärken Scan, Pärsons och Bullens och den gemensamma kraften hos våra medarbetare och leverantörer leder vi omställningen till en ökad och mer hållbar svensk köttproduktion.

Drivande Konsumentsupport på tidsbegränsat uppdrag till Scan Sverige, Stockholm

För att söka tjänsten, fyll i uppgifterna nedan. Tveka inte att höra av dig till oss om du har frågor eller funderingar. Lycka till!
{{file.name}}