Är du en erfaren Teknisk Förvaltare som lockas av möjligheten att bli del av ett växande, nytänkande bolag där alla medarbetare gör skillnad? Är du dessutom kvalitetsmedveten, har en hög affärsmässighet och trivs som bäst när du överträffar din kunds förväntan?
Om tjänsten
Vår kund erbjuder heltäckande rådgivning inom fastigheter, med tjänster som omfattar allt från värdering till förvaltning. På grund av en ökad efterfrågan från marknaden behöver de nu stärka sin organisation med en Teknisk Förvaltare. I denna roll kommer du att ha ett helhetsansvar för din fastighetsportfölj och arbeta inom ramen för ett större kunduppdrag, där du blir en nyckelperson i den dagliga driften och förvaltningen. I rollen kommer du att arbeta nära uppdragsgivaren och bistå dem i teknikfrågor samt upprätta budget, prognos och affärsplaner avseende teknik. Du kommer även att initiera, leda och upphandla tekniska utredningar och teknikprojekt i fastigheterna. Ett annat ansvarsområde är att löpande se till att gällande myndighetskrav efterlevs. Du har daglig kontakt med hyresgästerna och du har ansvar för styrning och kontroll av underentreprenörer.
Detta är en direktanställning hos vår kund där du kommer att utgå ifrån deras kontor i centrala Stockholm.
Här blir du del av ett drivet, engagerat och kvalitetsmedvetet team som sätter uppdragsgivaren främst och som alltid gör det där lilla extra. Med en hög professionalism i kombination med en personlig approach är strävan att alltid skapa långsiktiga samarbeten. Kulturen präglas av det personliga och professionella men också av det öppna och familjära, där man gör mycket tillsammans. Organisationen karaktäriseras av ett starkt engagemang och en inkluderande kultur där alla uppmuntras att bidra, och där idéer och kompetenser värdesätts. Som anställd får du tillgång till förmåner som gemensam träning med personlig tränare varje vecka, pensionsrådgivning, Rikskortet, privat sjukvårdsförsäkring, föräldralön och mycket mer.
Är det här du?
För att vara framgångsrik i rollen är det meriterande med en högskoleutbildning alt YH-utbildning om man har en längre erfarenhet av arbete inom fastighetstekniska tjänster. Du har god erfarenhet av att arbeta med fastighetsdrift, underhållsprojekt, energifrågor, upphandlingar samt kvalificerade förhandlingar samt har kunskaper i och förståelse för samspelet mellan beställare och leverantör. Vidare har du god förmåga inom administration och IT-system, framför allt Office 365. Mycket goda kunskaper i svenska såväl som engelska i tal och skrift är ett krav.
Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och söker efter dig som trivs som bäst i en händelserik vardag. Som person behöver du vara självgående, kommunikativ, ansvarstagande och ha ett personligt driv. Vidare är du ödmjuk, har en hög affärsmässighet samt servicemedveten. Då rollen innebär att du har många olika kontaktytor, både internt och externt är det viktigt att du har en god social förmåga. Du månar om ett gott samarbete och samverkan internt vilket också är en avgörande faktor för att du ska trivas hos kunden.
Vill du veta mer?
I denna rekrytering samarbetar vår kund med Level Recruitment. Vänligen sök tjänsten genom att klicka på "ansök"-knappen här intill. Vid frågor vänligen kontakta rekryteringskonsult Kamilla Envall på 08-120 50 432. Urvalet av ansökningar sker löpande. Välkommen in med din ansökan!
Level Recruitment är sedan 2008 specialister på att rekrytera chefer och specialister. Vi verkar inom områdena Bygg & Fastighet, Ekonomi & Finans, Teknik, HR, IT samt Sälj, Marknad & Logistik. Vi tillsätter årligen fler än 200 rekryteringar i Sverige och fungerar som rekryteringspartner till såväl stora internationella koncerner till mindre företag, organisationer och myndigheter.
Level arbetar enligt en kvalitetssäkrad, kompetensbaserad rekryteringsprocess där ett personligt, diskret och respektfullt bemötande är en självklarhet. För mer information se www.levelrecruitment.se.
Level Recruitment är sedan 2008 specialister på att rekrytera chefer och specialister. Vi verkar inom områdena Bygg & Fastighet, Ekonomi & Finans, Teknik, HR, IT samt Sälj, Marknad & Logistik. Vi tillsätter årligen fler än 200 rekryteringar i Sverige och fungerar som rekryteringspartner till såväl stora internationella koncerner till mindre företag, organisationer och myndigheter.
Level arbetar enligt en kvalitetssäkrad, kompetensbaserad rekryteringsprocess där ett personligt, diskret och respektfullt bemötande är en självklarhet. För mer information se www.levelrecruitment.se.