Är du en engagerad, strukturerad och serviceinriktad tydlig ledare med erfarenhet av att skapa goda relationer och en stark företagskultur? Har du tidigare erfarenhet från kundtjänst/callcenter och kanske även fastighetsbranschen och är tillgänglig omgående? Då kan du vara den vi söker!
Om tjänsten
Till ett tidsbegränsat uppdrag om minst sex månader med start omgående söker vi en Teamleader Servicecenter. Vi välkomnar såväl dig som är egen konsult såsom du som söker en anställning.
Som Teamleader för Servicecenter kommer du att vara ansvarig för den dagliga driften, rollen är central inom verksamheten och verkar som en operativ funktion med ansvar för att säkerställa hög servicenivå gentemot kunder och samarbetspartners, såväl internt som externt.
Du kommer att ha en nyckelroll i att skapa en trivsam arbetsmiljö där kommunikation, feedback och uppföljning står i fokus. Vidare har du ett operativt ansvar för personalledning, planering och arbetsmiljöfrågor, samt för att servicecentret uppfyller uppsatta mål och följer företagets policys och riktlinjer.
I rollen ingår att:
Tjänsten är placerad på kontoret i centrala Stockholm.
Är det här du?
För att vara framgångsrik i denna roll ser vi att du har minst en gymnasieutbildning samt goda kunskaper i Office-paketet. Du har tidigare erfarenhet av servicearbete och har arbetat i roller där du haft personalansvar eller lett team, vilket gör att du känner dig trygg i att arbetsleda och schemalägga personal.
Som person är du analytisk och har förmågan att se logik och samband i komplex information. Du har en god problemlösningsförmåga och kan balansera kortsiktiga utmaningar med långsiktiga strategiska mål.
Du är också en samarbetsorienterad individ som strävar efter att hitta lösningar som gynnar alla parter, och du anpassar dig enkelt till nya situationer med ett prestigelöst fokus på att nå gemensamma mål. Vidare är du strukturerad i ditt arbete och följer en tydlig process för att planera, organisera och slutföra uppgifter i tid. Ditt noggranna och metodiska arbetssätt gör att du levererar resultat som möter uppsatta deadlines och mål.
Vill du veta mer?
Denna uppdrag drivs av Level Recruitment. Vänligen sök tjänsten genom att klicka på "ansök"-knappen här intill. Vid frågor vänligen kontakta Carolina Eskengren på 073-55 88 927. Urvalet av ansökningar sker löpande.
Välkommen in med din ansökan!
Level Recruitment är sedan 2008 specialister på att rekrytera chefer och specialister. Vi verkar inom områdena Bygg & Fastighet, Ekonomi & Finans, Teknik, HR, IT samt Sälj, Marknad & Logistik. Vi tillsätter årligen fler än 200 rekryteringar i Sverige och fungerar som rekryteringspartner till såväl stora internationella koncerner till mindre företag, organisationer och myndigheter.
Level arbetar enligt en kvalitetssäkrad, kompetensbaserad rekryteringsprocess där ett personligt, diskret och respektfullt bemötande är en självklarhet. För mer information se www.levelrecruitment.se.
Level Recruitment är sedan 2008 specialister på att rekrytera chefer och specialister. Vi verkar inom områdena Bygg & Fastighet, Ekonomi & Finans, Teknik, HR, IT samt Sälj, Marknad & Logistik. Vi tillsätter årligen fler än 200 rekryteringar i Sverige och fungerar som rekryteringspartner till såväl stora internationella koncerner till mindre företag, organisationer och myndigheter.
Level arbetar enligt en kvalitetssäkrad, kompetensbaserad rekryteringsprocess där ett personligt, diskret och respektfullt bemötande är en självklarhet. För mer information se www.levelrecruitment.se.