På denna webbplats används cookies som gör att webbplatsen fungerar bättre.

Jag accepterar

Sök jobbet
1 Lediga jobb

Affärsdriven administratör till Långholmen kajak, Stockholm

Brinner du för kundrelationer, försäljning och service, samtidigt som du har en administrativ ådra? Har du dessutom ett friluftsintresse och vill utvecklas i ett entreprenörsdrivet företag med varierande arbetsuppgifter? Då kan det här vara en möjlighet för dig!

Om tjänsten
Långholmen kajak söker nu en säljassistent som är delaktig i både den dagliga driften av butiken på Hornsgatan, uthyrningsverksamheten på Långholmen, samt webbshopen. Arbetet innebär både att vara ansiktet utåt mot våra kunder och att avlasta ägarna med administrativa uppgifter kring försäljnings- och uthyrningsverksamheten. Då tjänsten är ny och verksamheten växer, finns det goda möjligheter att utveckla tjänsten utifrån dina kunskaper, erfarenheter och initiativ.

I rollen ingår exempelvis:

  • Kundkontakt via mejl, i telefon och i butik
  • Administration kring digital annonsering
  • Formulera texter så som produktbeskrivningar och annonser
  • Hantering av webshopbeställningar

Är det här du?
Vi söker dig som har en naturlig fallenhet för kundrelationer och administration. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att ha arbetat med administration och/eller försäljning. Har du utbildning inom försäljning eller marknadsföring är det ett plus. Då arbetet innebär en hel del skriftlig kommunikation och annonsproduktion, är det av stor vikt att du är mycket duktigt på att uttrycka dig i svenska språket. Har du tidigare erfarenhet av Facebookannonsering och Googleannonsering är det meriterande, liksom ett tekniskt intresse. Vi ser även att du har goda kunskaper i engelska, grundläggande kunskaper i Excel.

Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och söker dig som är affärsdriven och ser möjligheter som bidrar till ökad försäljning. Du drivs och motiveras av att ta eget ansvar och initiativ samtidigt som du trivs med att vara en del av ett arbetslag. För att vara framgångsrik i rollen krävs att du är noggrann, strukturerad och ordningsam samtidigt som du är flexibel och lyhörd inför kundens behov. Du vill lära dig mer om processerna inom säljarbetet. Utöver detta ser vi att du har ett vänligt och prestigelöst förhållningssätt.

Vill du veta mer?
I denna rekrytering samarbetar Långholmen kajak med Level Recruitment. Vänligen sök tjänsten genom att klicka på ”Sök jobbet”-knappen här intill. Vid frågor vänligen kontakta rekryteringskonsult Emily Wadman på 08-120 50 428. Urvalet av ansökningar sker löpande. Välkommen in med din ansökan!

Sökord: Butikssäljare, Webbsäljare, Showrumsansvarig, Onlinesäljare, Butiksmedarbetare, Säljassistent, Administratör, Coordinator

Om Långholmen Kajak
Om Långholmen kajak
Långholmen kajak AB är ett privatägt företag verksamma inom vattensport (främst kajakpaddling och stand up paddleboarding). Bolaget startades 2012 och har i dagsläget 4 heltidsanställda och ett 30-tal säsongsanställda. Ledningens målsättning är expansion. https://langholmenkajak.se/


Kontaktperson Emily Wadman 08-120 50 428
Tjänstens omfattning Heltid Anställningsform Tillsvidareanställning Placeringsort Stockholm

Om Långholmen Kajak
Om Långholmen kajak
Långholmen kajak AB är ett privatägt företag verksamma inom vattensport (främst kajakpaddling och stand up paddleboarding). Bolaget startades 2012 och har i dagsläget 4 heltidsanställda och ett 30-tal säsongsanställda. Ledningens målsättning är expansion. https://langholmenkajak.se/

Affärsdriven administratör till Långholmen kajak, Stockholm

För att söka tjänsten, fyll i uppgifterna nedan. Tveka inte att höra av dig till oss om du har frågor eller funderingar. Lycka till!
{{file.name}}