Kolla in vår nya kunskapsbank, fylld med information och guider att ladda ned. Till Kunskapsbanken

Rekrytering inom Administration & Kontor

Vem tar hand om ditt företag och utvecklar det till sin fulla potential?

Vikten av struktur och ordning är stor inom alla företag och organisationer. Med en effektiv administration underlättas utveckling och expansion vilket i sin tur leder till en högre lönsamhet.

Nästa inkommande samtal kan vara ditt företags största affär. Rätt medarbetare kan lyfta företaget till nya höjder genom att hantera situationen professionellt. Kundtjänsten är ett annat exempel på hur ditt företag kan använda sin personal för att öka omsättningen, vända missnöjda kunder och skapa nya affärsmöjligheter. Här skapas företroende och förståelse mellan kund och företag. Vare sig du behöver nordisktalande kompetens eller teknisk förståelse så kan Level hitta rätt medarbetare för dig.

Level har en god kunskap när det kommer till att hitta specialister. Engagemang, noggrannhet och effektivitet är viktiga egenskaper som kandidater inom detta område bör besitta.

Rekrytering av VD-assistent, Kontorsansvarig m.fl.

Exempel på tjänster vi rekryterar: Projektledare, Projektadministratörer, Kontorsansvariga, VD-assistenter, Facility Managers, Inköpsansvariga, Kundtjänstmedarbetare, Koordinatorer.


Ladda ner våra kostnadsfria guider inom rekrytering: